omA KOPPA

omA KOPPA

Kalenterin kannet 2014




Työpaikan tarjoamassa 
muistipäivyrissä 
oli hirmuisen rumat 
muovikannet.



Yritin tehdä niistä luomut, 
siis kauniimmat.



Rumat tulivat näistäkin.



Tuputtelin valkoista peittopastaa 
karvaavan kankaan päälle.



Työkaverini (kankaanpainoryhmän kouluttaja) kysyi, 
olisinko halunnut maalata tasaista jälkeä.



Minun mielestä... 
tämä epätasainen pinta 
on kaunis.




Muistipäivyri...
aika rumannäköinen yhdyssana?

Eikä toimi käytännössä.
Ainakaan minulla.

Päivyri on päivyri 
ja muistikirja(t) on erikseen.




Tarranumerot laitoin 
uuden muistikirjan kanteen.



Päivyriin...en tykkää tuostakaan sanasta!

Kalenterin kanteen kirjoitin, 
siis väritin.




Olisko tämäkin pitänyt tehdä 
painokangasvärillä? ;)





Tärkeimmät ensin ;)




Yritän täyttää loput
 inspiroivilla ja kauniilla asioilla...haha.
Sitä vartenhan on muistikirjat!

~

Siis..on mulla älypuhelinkin, mutta...
en osaa käytt...mä olen paperikalenteri-  
ja muistikirjaihminen :)

~

Ruutumekko: 
http://omakoppa.blogspot.fi/2013/04/virkattu-vuitton.html



1 kommentti:

  1. Alin kuva paljasti onnistuneen idean.Ha-haa :)Hyvää Uutta Vuotta!

    VastaaPoista