omA KOPPA

omA KOPPA

Rantojen aarteista rakennettuja




Heinäkuun ELLEssä, 
'Muotiväen matkavinkit' -jutussa 
Saimi Hoyer suosittelee 
ajelemaan Punkaharjun huipulla kulkevaa tietä.

Mä suosittelen lisäksi nousemaan autosta 
ja kävelemään hieman rannalla ;)











Kävely ja venekuski on vielä parempi yhdistelmä...







...ainakin mun mielestä ;)







Sulla on varmaan joku ajatus
 minne nämä tulevat, 
mies totesi. Niin onkin, vastasin.



Suurin ja kaunein asettui rappusille.



Osan ripottelin grillipaikalle.







Näistä tulikin kivihampurilaisia.





Mortteli.



Toiset pääsivät pihapöydälle paistattelemaan.



Ja loput kaivon kannelle. 



Siis ei ihan kaikki...viimeisistä aarteista 
teimme yhdessä...











Siis mikä tästä tuli!?









Kutsutaan sitä vaikka pihakravuksi :)


6 kommenttia:

  1. Aivan upeita kiviä! Krapu on mitä mainioin. Blogisi on aina niin piristävää luettavaa täynnä ja hauskoja ideoita puolillaan. Hyvälle tuulelle jää kun täällä käy :)

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti täällä pitää käydä katsamassa uusi postaus. Pidän näistä kuvatarinoista, kesäisistä puuhailuistanne, ajatuksella rakennetuista postauksista.

    Kesäjalat veneessä tarveaineet ympärillä, mehevä kivihampurilainen, niistä tuli kiva rento tunnelma. Vihreä on vain piristyksenä kuvissasi, sitä ei huomio, vaan nuo rauhalliset maanvärit ovat päällimmäisenä ja niistä syntyy se rauha ja raukeus kuviin.

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia kommenteista ja hyvistä tuulista ;)

    Vaikka pystynkin (naisena) tekemään ja miettimään montaa juttua samaan aikaan, olen huomannut, ettei mun kapasiteetti omien artefaktien kohdalla riitä kuin idean, teknisten ratkaisujen ja muotojen pohdintaan ja toteuttamiseen. Värien kanssa pelaaminen kaiken päälle sekoittaa ajatukset ;)
    Muistaakseni Yoshi Yamamoto sanoi yhdessä haastattelussa samaa, kun toimittaja kyseli värien perään.

    Toisaalta pidän hillityistä ja harmonisista väreistä, omassa ympäristössä ja vaatteissa.
    Kai se on yritys vähän rauhoittua itsekin?

    VastaaPoista
  4. Ihania kiviä! Mä olen ihan kivifriikki. Jos mun mies vain suostuisi toimimaan maansiirto taikka oikeastaan kiviensiirtokoneena, niin raahaisin myös mökiltä kotipihalle kiviä. PALJON. Kivet on ihanan ikuisia. Vähän kuin timantit. Luonnonkivi
    on köyhän timantti ;D

    Koska sun vapaa loppuu? Ethän lopeta blogia silloin? ETHÄN!?!?!?

    VastaaPoista
  5. Hui, en ole uskaltanut edes ajatella, koska virkavapaa loppuu - eli olen oppinut elämään tässä hetkessä ;)

    1.8. eli IHAN KOHTA,
    kiitos vaan muistutuksesta ''':)

    Katsotaan, miten jaksan työpäivien jälkeen bloggailla, mitään en uskalla luvata ;(

    VastaaPoista
  6. Minäkin olen kivifriikki.. tosin nykyisin kerrostalossa on pitänyt hieman rajoittaa niiden keräilyä ;) Kauniita kiviä olet löytänyt ja hauskan pihakravun askaroinut.

    VastaaPoista