omA KOPPA

omA KOPPA

kävelyllä - kulttuurireitti




Ukkini oli myös valokuvaaja. 
Hän on kuvannut Punkaharjuakin paljon.
En ole koskaan ottanut täältä 
niin kauniita kuvia, 
eikä mun tarvitsekaan, 
koska vanhoja kuvia ja postikortteja 
on yhä olemassa.



Suosikkejani ovat kaikki ilmakuvat 
Punkaharjusta.


Ja sitten nämä vanhat, 1970-luvun kuvat.



Vihreissä froteebiksuissa olen mä.
Minneköhän kaikkialle 
olen postin mukana matkustellut!?

Onko mulla muuten ollut jo tuolloin 
oma koppa ';)



Minunhan piti tehdä kävelylenkki Punkaharjulla, eikä muistella lapsuuttani!

Nyt inspiraationhakumatkalle 
jollekin turisteille tarkoitetulle reitille.



Nyt löytyi mielenkiintoinen viitta :D



Tämä olikin vain pöheikössä oleva vako.
Venettäkään ei talaksessa ollut.



Mukavannäköinen vanhainkoti?



 En taida mennä sisälle vielä ;)



Onkohan tämä viitta oikea?
Sehän sojottaa suoraan metsään.



Täällä asustavat 
Punkaharjun kultturellit majavat.



Pususilta.










Opasteet loppuivat.



Noustaanpa harjulle.


Runebergin kummulta.



RANNALTA TÄLTÄ
PALASEN
MAAT IHANAISTEN 
ISIEN
SA NÄET NUORU-
KAINEN

J.L. Runeberg





Toisella puolella näkyy Valkialampi.
Kartassa v.1956 lukee Valkiajärvi.




























Valtionhotelli.




Minun mökkikö!? ;)




Olenko mä eksynyt!?




Tuoltako mä tulin!?




Huhuu!








No siinähän mä olen ';D




Keräsin kotimatkalta harjaneilikoita.







Terveisiä kulttuureitiltä ;)




Ai niin, se kirkkovene!




Se olikin tullut meidän saunaan.


Keramiikkatöitäni, harrastuspohjalta:
http://omakoppa.blogspot.com/2011/05/kadet-savessa-2.html









1 kommentti: