omA KOPPA

omA KOPPA

KISSARTEFAKTEJA



Minä olen Robert, 
kissa ja muusa.



(Pajun)kissanaisen ja minun yhteisprojekti.



Turkkini sävyt ovat inspiroineet palvelijaani 
hänen harrastuksissaan, kuten keramiikassa.



Voi kissanaisen viikset!







Lapsen tekemä sormivärityö minusta.
Sain sen syntymäpäivälahjaksi.



Kesämökille tehty seinätekstiili vanhasta räsymatosta,
mihin on kirjailtu minut ja räkättirastas
lapsen tekemän piirroksen pohjalta.



Minulla on kasvo- ja selkäharja erikseen
materiaalin ottamista varten.



Karvapilviä lasilevyn alla.



Karvoistani neulahuovutettu tyyny.
Projektiin meni yli puoli vuotta.





Karvoistani neulahuovutettu rintakoru.







Olen kissassari.



Luulin, että minua kuvataan ;)



Karvoistani tehty 
sormineulatyyny.



Autan usein käsitöissä. 




Teen myös omia revinnäistöitä.




Suostun aika monenlaisiin kuvauksiin.
Pääasia, että saan olla mukana
projekteissa ja tekemisissä ihmisten kanssa.



Karvalaukku.



Tämä on varmaan myös joku (sana)leikki?









Kuka Robert - mikä kissa?

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, että autat Virpiä noissa projekteissa. Eniten pidin omista revinnäistöistäsi.

    VastaaPoista
  2. Mielettömän ihania töitä ja inspiraatioita! Mihin kaikkeen teistä karvaisista perheenjäsenistä onkaan! Itselläni on kolme ihanaa tassuttelijaa....

    VastaaPoista